Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Feats for the aberration hunter

Τρομάξατε με τα aberrant feats; Είναι μεν δυνατά, εντελώς αποκρουστικά δε;
Σε όλα υπάρχει απάντηση. Οι ακόλουθες τεχνικές είναι η απάντηση σε κάθε aberration που φράζει το δρόμο των ηρώων σας. Τα πλοκάμια δεν αποτελούν πια απειλή.

1)ABERRATION BANEMAGIC
Μπορείτε να διαμορφώνετε ξόρκια που προκαλούν περισσότερη ζημιά ενάντια σε aberrations.
Περιγραφή: Όταν διαμορφώνετε ένα ξόρκι που προκαλεί ζημιά σε aberration, προκαλείτε επιπλέον 2ζ6 ζημιά. Η επιπλέον ζημιά προστίθεται μία φορά ανά ξόρκι. Π.χ. Μία μπάλα φωτιάς προκαλεί επιπλέον 2ζ6 σε κάθε aberration στην περιοχή, αλλά μια μαγική ριπή ενός 3ου lvl μάγου που χωρίζεται σε δύο βλήματα φέρει τη ζημιά σε ένα από τα δύο, άσχετα με το αν και τα δύο έχουν τον ίδιο ή διαφορετικούς στόχους. Αν κάποιο ξόρκι προκαλεί ζημιά για πολλούς γύρους (π.χ. όξινο βέλος του Μελφ), η έξτρα ζημιά επαναλαμβάνεται σε κάθε γύρο. Όταν χρησιμοποιείτε κάποιο ξόρκι από ένα μαγικό αντικείμενο, μόνο σε κάποιο προερχόμενο από staff περνά η επιπλέον ζημιά. Εκτός της επιπλέον ζημιάς, τα ξόρκια σας έχουν dc +2 ενάντια σε aberrations. Η έξτρα ζημιά μπορεί να μειωθεί με save όπως και η κανονική ζημιά του ξορκιού.

2)AQUATIC SPELLCASTING
Γνωρίζετε πώς να χρησιμοποιείτε ξόρκια που λειτουργούν εξίσου καλά εντός και εκτός νερού.
Περιγραφή: Το νερό δεν παρεμποδίζει τα ξόρκια σας. Τα πλάσματα μερικώς ή ολικώς κάτω από το νερό δεν κερδίζουν κάλυψη όταν διαμορφώνετε προς αυτά ξόρκια έξω από το νερό. Η επιφάνεια δεν εμποδίζει την ακτίνα δράσης των ξορκιών σας, ακόμα και όσων χαρακτηρίζονται ως fire. Δε χρειάζεται να κάνετε έλεγχο spellcraft για να διαμορφώσετε ένα fire spell κάτω από το νερό.

3)DARKSTALKER
Έχετε μάθει να κυνηγάτε και να αιφνιδιάζετε πλάσματα των οποίων οι αισθήσεις είναι πολύ διαφορετικές από αυτές ενός ανθρωποειδούς.
Περιγραφή: Όταν κρύβεστε, πλάσματα με blindsense, blindsight, scent, ή tremorsense Πρέπει να κάνουν Listen check ή a Spot check (όποιου η DC είναι μεγαλύτερη) για να σας προσέξουν, ακριβώς όπως θα έκαναν πλάσματα με κανονική όραση. Επιπλέον, μπορείτε να περικυκλώσετε πλάσματα που έχουν την all-around vision ικανότητα.
Κανονικά: Πλάσματα με τις παραπάνω ικανότητες (π.χ. δράκοι, γιγάντιες αράχνες, Ντέστραχανς)σας αντιλαμβάνονται αυτομάτως όταν βρίσκεστε κοντά τους. Πλάσματα με την all-around vision ικανότητα δεν μπορούν να περικυκλωθούν. 4)MUSIC OF THE OUTER SPHERES
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την μουσική των βάρδων που διαθέτετε για να παράγετε παράξενους, απόκοσμους, παράφρονες ήχους, ιδιαίτερα αποτελεσματικούς ενάντια σε aberrations.
Προαπαιτούμενα: Perform (any) 11 ranks, bard level 9th.
Περιγραφή: Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εξής ικανότητες βάρδου:
Lull Aberration (Sp): Πρέπει να σημαδέψετε ένα aberration μέσα σε 30 πόδια με αυτήν την ικανότητα. Μπορείτε να σημαδέψετε ένα ακόμα aberration για κάθε 3 bard lvls πάνω από το 9ο που έχετε. Το σημαδεμένο πλάσμα πρέπει να ρίξει ένα will save με DC 10+ ½ bard’s lvl+ bard’s charisma modifier, ή να υπνωτιστεί από τους μυστηριώδεις ήχους της παράστασης σας. Τα επηρεασμένα aberrations είναι slowed όπως το ξόρκι.
Sicken Aberration (Sp): Κάθε aberration μέσα σε 30 πόδια από σας πρέπει να ρίξει μια διάσωση αντοχής με DC 10+ ½ bard’s lvl+ bard’s charisma modifier, ή να γίνει sickened για όσο χρησιμοποιείτε αυτή την ικανότητα. Ένα aberration που πετυχαίνει στη διάσωση δεν χρειάζεται να ρίχνει καινούρια διάσωση κάθε γύρο όσο διαρκεί η ικανότητα, μόνο αν την ξαναενεργοποιήσετε.
Vitalize Aberration (Sp): Όλα τα aberrations μέσα σε 30 πόδια από εσάς λαμβάνουν +2 morale bonus στην DC όλων των ειδικών επιθέσεων και spell like ικανοτήτων και +1 dodge bonus στην AC.

5) OCULAR SPELL [METAMAGIC]
Η μελέτη σας πάνω στις τρομερές δυνάμεις του beholder σας έχουν αποκαλύψει νέους τρόπους να προετοιμάζετε και να διαμορφώνετε ξόρκια.
Προαπαιτούμενα: Knowledge (dungeoneering) 4 ranks, δύο ή περισσότερα μάτια.
Περιγραφή: Μπορείτε να διαμορφώνετε ένα ξόρκι με χρόνο διαμόρφωσης full round και κάτω ως ocular spell. Ένα ocular spell δεν ενεργοποιείται αυτομάτως αλλά αποθηκεύεται σε ένα από τα μάτια σας μέχρι και για 8 ώρες. Μπορείτε να αποθηκεύσετε μόνο δύο ocular spells με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και αν έχετε περισσότερα μάτια. Μόνο ray spells και spells με στόχο εκτός του personal μπορούν να διαμορφωθούν ως ocular spells. Όταν θέλετε μπορείτε να διαμορφώσετε τα δύο αποθηκευμένα ξόρκια με μιας ως full round action. Τα ξόρκια γίνονται φωτεινές ακτίνες που ξεπηδάνε από τα μάτια σας. Μπορείτε να διαλέξετε διαφορετικούς στόχους για τα δυο ocular spells. Οι ακτίνες έχουν εμβέλεια 60 πόδια και η κάθε μια χτυπάει μόνο έναν στόχο. Πρέπει να πετύχετε σε μια επίθεση αγγίγματος εξ αποστάσεως για να χτυπήσετε τους στόχους και αυτοί ρίχνουν κανονικά τις διασώσεις που περιγράφει το ξόρκι.
Ένα ocular spell χρησιμοποιεί μία θέση ξορκιού δύο επιπέδων μεγαλύτερου από το κανονικό επίπεδο του ξορκιού. 6) PARRYING SHIELD
Έχετε μελετήσει εξειδικευμένες τεχνικές για να πολεμάτε αντιπάλους των οποίων οι επιθέσεις κανονικά διαπερνούν την πανοπλία. Χρησιμοποιείτε την ασπίδα σας για να αποκρούετε ακτίνες και άλλες επιθέσεις αγγίγματος.
Προαπαιτούμενα: Shield proficiency.
Περιγραφή: Στην κανονική touch AC σας προσθέτετε τον συντελεστή άμυνας της ασπίδας σας.
Ιδιαίτερα: Ένας πολεμιστής μπορεί να επιλέξει την τεχνική αυτή σαν μία από τις bonus τεχνικές που του παρέχει η κλάση του.

7) QUICK RECOVERY
Είναι δύσκολο να σας κρατήσουν για πολλή ώρα ακίνητο. Έχετε το ταλέντο να ξεγλιστράτε από δυνάμεις που θα άφηναν άλλους ανήμπορους να κουνηθούν.
Περιγραφή:Όποτε ξεκινάτε το γύρο σας stunned ή dazed,
Μπορείτε να ρίξετε ένα νέο save με την κανονική DC του γεγονότος που σας επηρέασε σε μια προσπάθεια να το τερματίσετε. Τερματίζοντας ότι σας έχει ακινητοποιήσει με αυτόν τον τρόπο κοστίζει μια move action. Αν το αρχικό γεγονός δε επέτρεπε ζαριά διάσωσης, μπορείτε να τo τερματίσετε με ένα επιτυχημένο will save ( DC 10+ ½ HD ή caster lvl αυτού που σας έκανε stunned ή dazed + relevant ability modifier, ή Cha modifier αν δεν υπάρχει κάποια ικανότητα που να σχετίζεται με το γεγονός)f
Κανονικά: Είστε stunned ή dazed για όσο διαρκεί το αποτέλεσμα πάνω σας και δεν έχετε την ευκαιρία να το τερματίσετε νωρίτερα.

8) THRALL BRED
Μεγαλώσατε στις τρύπες τωνthe mind flayers ή των beholders. Αναπτυχθήκατε με αλλόκοτη δύναμη, αντοχή και υπακοή στους μη ανθρώπινους αφέντες σας, και τώρα μπορείτε να αποδώσετε αυτή την πίστη σε άλλους άξιους αφέντες.
Προαπαιτούμενα: Humanoid, Con 13.
Περιγραφή: Όταν βρίσκεστε μέσα σε 30 πόδια από το άτομο που έχετε ορίσει ως προστατευόμενό σας, παίρνετε +1 morale bonus στη ζημιά και στις διασώσεις. Αν ο προστατευόμενός σας δεν είναι μέσα σε 30 πόδια ή είναι αναίσθητος ή νεκρός παίρνετε ένα morale penalty -2 στις διασώσεις και στη ζημιά. Μπορείτε να ορίσετε έναν προστατευόμενο μία φορά ανά μήνα. Αν αυτός πεθάνει ή σας εγκαταλείψει διατηρείτε το penalty μέχρι να βρείτε έναν καινούριο, ή να αποφασίσετε ότι δε θέλετε προστατευόμενο καθόλου.
Ο προστατευόμενός σας πρέπει να έχει περισσότερα HD από εσάς.

9) WILD TALENT
Μέσα στο μυαλό σας αναδύεται ένα προηγουμένως κρυφό ταλέντο για τα psionics.
Περιγραφή: Ή νέα σας psionic δύναμη παίρνει μορφή, καθιστώντας σας psionic χαρακτήρα. Ως τέτοιος, αποκτάτε 2 power points και μπορείτε να πάρετε psionic feats, metapsionic feats και psionic item creation feats. Παρόλα αυτά, η τεχνική αυτή δε σας προσφέρει την ικανότητα να μορφοποιείτε psionic powers.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου