Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010


Τα άσχημα νέα είναι ότι επειδή φεύγει η μητέρα μου για δικαστικός αντιπρόσωπος στις εκλογές, τελικά δεν μπορούμε να μαζευτούμε αύριο σπίτι μου. Τα καλά είναι ότι τους έπεισα να παίζουμε και σε άλλα σπίτια.

Γκολθάγκεν εναντίον Μόραντιν

Βρήκα αυτή την εικόνα για τη μάχη μεταξύ Μόραντιν και Γκολθάγκεν. Βέβαια το σφυρί του Γκολθάγκεν δε φαίνεται καθόλου και ο Μόραντιν μοιάζει πολύ barbarian, αλλά είναι ωραία.

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Μπορείς να μη φέρεις 1;!

Σορρυ που είναι οριζόντιο, δεν ξέρω πως να το γυρίσω...

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Frostfell feats (part I)

Θα τις χρειαστείτε σύντομα. Πολύ σύντομα...

1)ALTITUDE ADAPTATION [GENERAL]
Το σώμα σας προσαρμόζεται γρήγορα σε αλλαγές υψομέτρου, προστατεύοντας σας από αδυναμία εξαιτίας αλλαγών υψομέτρου.
Προαπαιτούμενα: Base Fortitude save bonus +2.
Όφελος: Αποκτάτε +4 bonus σε όλα τα Fortitude saving
throws για να αποφύγετε να αδιαθετήσετε εξαιτίας της αλλαγής υψομέτρου Επιπλέον, όταν καθορίζετε τι αποτέλεσμα η αδυναμία έχει πάνω σας, επηρεάζεστε από το αποτέλεσμα μιας κατηγορίας μικρότερης από αυτή που πράγματι βρισκεστε. Μετά από μια βδομάδα διαμονής σε ένα συγκεκριμένο υψόμετρο, συνηθίζετε και δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνετε Fortitude saving throws για κάθε 6άωρο που περνάτε εκεί. Αν κατεβείτε σε χαμηλότερο επίπεδο και μείνετε εκεί για μια βδομάδα, χάνετε αυτή την προσαρμογή και, αν αργότερα ανεβείτε πάλι ψηλότερα πρέπει να περάσετε πάλι μια βδομάδα για να συνηθίσετε.
Ειδικά: Αυτή η τεχνική προσφέρει επιπλέον+2 bonus σε όλα τα Survival checks
που γίνονται σε μεγάλο υψόμετρο (πάνω από 5,000 πόδια).

2)ARCTIC PRIEST [GENERAL]
Μπορείτε να ανταλλάζετε προετοιμασμένα ξόρκια για να διαμορφώσετε άλλα, χρήσιμα στα ταξίδια σας και την επιβίωσή σας σε frostfell περιοχές.
Προαπαιτούμενα: Χρήση του Cold ή Winter domain για ιερείς.
Όφελος: Μπορείτε να ανταλλάξετε ένα προετοιμασμένο spell που δεν ανήκει σε domain σας για ένα άλλο από την παρακάτω λίστα, αρκεί το spell που θα διαμορφώσετε είναι του ίδιου ή χαμηλότερου επιπέδου από αυτό που χάσατε. Τα ξόρκια που μπορείτε να διαμορφώσετε αυθόρμητα με αυτή την τεχνική περιλαμβάνουν τα:
control weather, create food and water, endure elements, heroes’ feast, hibernate, protection from energy και resist energy.

3)BECKON THE FROZEN [GENERAL]
Τα πλάσματα που επικαλείστε είναι ενισχυμένα με ενέργεια του ψύχους και διαθέτουν το the cold subtype.
Προαπαιτούμενα: Augment Summoning, Spell Focus (conjuration).
Όφελος: Όταν επικαλείστε πλάσματα με οποιοδήποτε ξόρκι επίκλησης, μπορείτε να επιλέξετε να καλέσετε μια εκδοχή του πλάσματος από κάποιο εξωδιαστασιακό frostfell. Το επικαλεσμένο πλάσμα διαθέτει το cold subtype, και οι φυσικές του επιθέσεις προκαλούν επιπλέον 1d6 πόντους cold damage.
Πλάσματα με το fire subtype δεν μπορούν ποτέ να ενισχυθούν με το cold subtype με αυτό τον τρόπο.

4)CHOSEN OF IBORIGHU [GENERAL]
Το δέρμα σας έχει μια φανερά μπλέ απόχρωση και το αριστερό σας μάτι είναι γαλάζιο. Αυτά τα χαρακτηρηστικά σας καθιστούν σαν σύμμαχο της της εκκλησίας του Iborighu και σας προσφέρουν υπερφυσικές ικανότητες.
Προαπαιτούμενα: Patron deity πρέπει να είναι ο Iborighu.
Benefit: Το αριστερό σας ματι εκπέμπει αμυδρή evocation μαγεία αν ανιχνευθεί απο ένα detect magic spell, και αδύναμο evil αν ανιχνευθεί με ένα detect evil spell.
Ο ιερέας θεωρείται πλέον favored class για σας. Τα επίπεδα ιερέα σας δεν μετράνε στον καθορισμό απώλειας xp όταν έχετε κάνει multiclassing.
Μία φορά τη μέρα, μπορείτε να κάνετε ένα πλάσμα μέσα σε 30 feet που σας κοιτά να νοιώσει απίστευτο κρύο. Πρέπει να πετύχει σε ένα Fortitude save (DC 10 + 1/2 το επίπεδο χαρακτήρα σας+ your Charisma modifier), αλλιώς δέχεται cold damage
όση το Charisma modifi er + 3 (ελάχιστο 1 ποντος ζημιάς) και το πλάσμα γίνεται fatigued. Ενάντια σε ήδη fatigued πλάσματα, το κρύο τα κάνει exhausted. Αυτή η ικανότητα είναι standard action που δεν προκαλεί ελεύθερες επιθέσεις.
Ειδικά: Αν ποτέ χάσετε την εύνοια του Iborighu, χάνετε και τα οφέλη της τεχνικής μέχρι να την ξανααποκτήσετε.

5)COLD ENDURANCE [GENERAL]
Είτε επειδή μεγαλώσατε σε κάποιο frostfell, είτε επειδή εκπαιδευτήκατε σκληρά να αντέχετε το παγερό κρύο, μπορείτε με ευκολία να αντέχετε σε πολύ ψυχρά περιβάλλοντα.
Προαπαιτούμενα: Base Fortitude save bonus +2.
Όφελος: Μπορείτε άνετα να ζείτε σε συνθήκες μεταξύ 0° F και 90° F χωρίς να χρειάζεται να κάνετε Fortitude saves για να μην πάθετε ζημιά από το πραγματικά έντονο κρύο. Έχετε επιπλέον +2 bonus
στις διασώσεις σας ενάντια σε cold effects.
Η τεχνική αυτή δεν παρέχει καθόλου resistance σε
cold damage.

6)COLD FOCUS [GENERAL]
Τα cold spells σας είναι ισχυρότερα από το κανονικό.
Όφελος: Προσθέστε +1 στην DC όλων των saving throws ενάντια σε ξόρκια που διαμορφώνετε με το cold descriptor. Αυτό το bonus συνδυάζεται με άλλα bonuses, όπως αυτά της τεχνικής Spell Focus και Greater Spell Focus.

7)Frozentouched Salvation
Μέσα στην καρδιά του χειμώνα, όταν το κρύο παγώνέι την ψυχή, η θεότητα σας σας δίνει τη δύναμη να επιβιώσετε για να δείτε ξανά τον ήλιο.
Προαπαιτούμενα: χρήση οποιουδήποτε domain για ιερείς.


Όφελος: Σε εξαιρετικές θερμοκρασίες, κάτω των 0 F η Θεότητά σας σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε προσωρινά, μέχρι η θερμοκρασία να ανέβει, ένα επιπλέον domain, cold ή winter, ακόμα και αν η ίδια η θεότητα δε διαθέτει το domain αυτό. Το domain προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα σας και λειτουργεί κανονικά, όσο η θερμοκρασία το επιτρέπει.
Πρέπει να επιλέξετε μεταξύ των δύο διαθέσιμων domains όταν παίρνετε την τεχνική.

Cold domain
Θεότητες: Auril, Ulutiu.
Granted Powers: Μπορείτε να εκδιώκετε ή να καταστρέφετε fire πλάσματα όπως ακριβώς ένας καλός ιερέας εκδιώκει και καταστρέφει απέθαντους. Μπορείτε να μέμφεστε ή να προστάζετε cold πλάσματα, όπως ένας κακός ιερέας μέμφεται και προστάζει απέθαντους. Κάθε τέτοια εκδίωξη ή μομφή σας καταναλώνει μία κανονική προσπάθεια εκδίωξης ανά ημέρα.
Cold Domain Spells
1 Chill Touch: One touch/level deals 1d6 damage and possibly 1 Str damage.
2 Chill Metal: Cold metal damages those who touch it.
3 Sleet Storm: Hampers vision and movement.
4 Ice Storm: Hail deals 5d6 damage in cylinder 40 ft. across.
5 Wall of Ice:Ice plane creates wall with 15 hp +1/level, or hemisphere that can trap creatures inside.
6 Cone of Cold: Deals 1d6/level cold damage.
7 Control Weather: Changes weather in local area.
8 Polar Ray: Ranged touch attack deals 1d6/level cold damage.
9 Obedient Avalanche[PG]: Creates avalanche to bury or bull rush foes, deals varying cold damage

WINTER DOMAIN
Θεότητες: Aengrist, Auril, Hleid, Telchur.
Granted Power: Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, λαμβάνετε +2
sacred bonus σε όλα τα skill checks σας που βασίζονται στο wisdom.

Winter Domain Spells
1 Snowsight*: Normal vision in winter weather conditions.
2 Snow Walk*: Increase your speed and walk effortlessly
on top of snow without leaving tracks or scent.
3 Winter’s Embrace*: Subject takes 1d8 damage/round;
can cause fatigue.
4 Ice Storm: Hail deals 5d6 damage in cylinder 40 ft. across.
5 Blizzard*: Temperature drops and powerful blizzard
reduces visibility to zero.
6 Death Hail*: Summons a storm of death hail.
7 Control Weather: Changes weather in local area.
8 Summon Giants (Frost Giants Only)*: Summons
outsider giants to fi ght for you.
9 FimbulwinterX*: Creates winter weather for miles
around you that lasts for months.


*Τα ξόρκια αυτά περιγράφονται στο frostburn.

Μπορείτε να πάρετε την τεχνική δύο φορές- κάθε φορά για διαφορετικό domain.

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Children of Darkness



Λίγες είναι οι κλασσικές φιγούρες του dnd που έχουν επηρεάσει τόσο τα rp games όσο τα drow. Με το κατάμαυρο δέρμα, τα λευκά μαλλιά, τα κατακόκκινα μάτια και τον πραγματικά sinister χαρακτήρα έχουν αφήσει εποχή ως dark force σε αμέτρητους game worlds. Ίσως έγιναν πιο διάσημα και αναγνωρίστικαν περισσότερο στα forgotten realms, όπου και δημιουργήθηκε για πρώτη φορά ο Θρυλικός Drizzt, το drow ranger με τον μαύρο πάνθηρα. Χωρίς αυτόν, η εικόνα το καλού (!) Drow, που μάχεται τη σκοτεινή του κληρονομιά θα ήταν ανύπαρκτη. Τα παραδείγματα δεν τελειώνουν όμως μόνο στον Drizzt, αλλά συνεχίζονται και σε παιχνίδια μεταγενέστερα ( Traxex π.χ. στο DOTA). Χρόνια μετά τη δημιουργία τους, τα dark elves συνεχίζουν να επηρεάζουν καλλιτέχνες φαντασίας, συγγραφείς και φυσικά, gamers,που δείχνουν να τα υπερψηφίζουν ως νο1 επιλογή για χαρακτήρες. (Το όνειρο του Κώστα ήταν να γίνει ο Ozide Drow).Όχι άδικα, αν κρίνουμε από τη μακρά παράδοση που έχουν αφήσει πίσω τους.
Ας μην καθυστερούμε όμως άλλο... Βασίλη, το race που τόσο περίμενες... Dark elves!

Καταγωγή και μυθολογία

Ένα είναι σχεδόν βέβαιο για την ιστορία των Drow: κάποτε, τα διεστραμμένα αυτά πλάσματα και τα μακρινά τους ξαδέρφια ήταν μία φυλή, που διχάστηκε απότομα και ανεπανόρθωτα. Από κει και πέρα ο μύθος ξετυλίγεται διαφορετικά, ανάλογα με την πλευρά που υποστηρίζει και τον τόπο. Η εκδοχή που αναφέρω πιο κάτω είναι η πιο κοινά αποδεκτή, αν και αυτό δεν την καθιστά ακριβή. (Σημ. στο blog θα παρουσιάζω αυτά που ο μέσος ήρωας ξέρει- αν κάποιος έχει αρκετά υψηλό knowledge history και ρίξει καλό ζάρι, μπορεί να του αποκαλύψω και άλλα που θα προστίθενται μετά στο blog. Αυτό ισχύει για κάθε ανάρτηση.)Κάποτε τα ξωτικά ήταν ενωμένη φυλή και προσεύχονταν στην ίδια ομάδα θεών, το συμβούλιο των Σέλνταριν. Οι Σέλνταριν αποτελούνταν από εφτά μέλη, που όλα συνέβαλλαν στη δημιουργία των ξωτικών. Ακόμα και τότε όμως, στις άπαρχες της δημιουργίας, τα ξωτικά ήταν ήδη παλιά. Μετά τον πόλεμο με τους αρχέγονους, οι θεοί καταπιάστηκαν με την αποκατάσταση και αναδημιουργία του κόσμου, και, έτσι, νέες φυλές εμφανίστηκαν: οι άνθρωποι ξεπήδησαν από το πουθενά, τα ορκς που ο Γκρουμς είχε δημιουργήσει στη διάρκεια του πολέμου πολαπλασιάστηκαν και, κυρίως, οι δράκοι, χωρίς τον Ιο να τους καθοδηγεί, είχαν οδηγηθεί σε μια σχεδόν ζωώδη κατάσταση.( Ο Ιο ήταν ο δημιουργός των δράκων, πέθανε στον πόλεμο των Τιτάνων). Τα ξωτικά απειλούνταν. Τότε η θεά που τώρα πια λέγεται Lolth, αλλά τότε λεγόταν Araushnee, μιλησε στον Κόρελλον Λαρέθιαν για τους φόβους της. ( Η Lolth φαίνεται ότι ήταν από τα κυρίαρχα μέλη του συμβουλίου, μαζί με τον Κόρελλον και τη Μελόρα, ίσως εραστής ή αδέρφι του Κόρελλον. Τα πρώτα της δημιουργήματα ήταν οι αράχνες- στην πραγματικότητα έγινε γνωστή θεά των ξωτικών αφού έγινε γνωστή ως θεά αράχνη.) Του παρουσίασε την άσχημη κατάσταση, και του πρότεινε να δυναμώσουν τα ξωτικά, δίνοντας τους ικανότητα στο σπαθί, έμφυτες μαγικές δυνάμεις και΄θέληση για εξουσία και επικυριαρχία. Έτσι θα επιβίωναν και θα επικρατούσαν έναντι των άλλων φυλών. Ο Κόρελλον όμως αρνήθηκε λακωνικά: ¨Αγγίξαμε την τελειότητα. Γιατί να παραμορφώσουμε το τέλειο για χάρη αυτών των κατώτερων φυλών"; Όμως η Lolth δεν πτοήθηκε. Κρυφά, διάλεξε τα ισχυρότερα ξωτικά και τους έδωσε τις ανώτερες δυνάμεις που είχε προτείνει στον Κόρελλον: δύναμη στη μάχη, πνευματικά χαρίσματα, απληστία, θέληση για επικυριαρχία.Αυτά ήταν τα duaral, τα πρώτα drow.

Εδώ τελειώνει η ιστορία. Το υπόλοιπο κομμάτι παραφράζεται τόσο πολυ που δεν υπάρχει μια επικρατής άποψη. Φαίνεται πως οι Σέλνταριν ανακάλυψαν την αλήθεια και το συμβούλιο διαλύθηκε: Ο Κόρελλον και η Μελόρα έδωσαν αμέσως δυνάμεις στα εναπομείναντα ξωτικά, δημιουργώντας τα ξωτικά που ξέρουμε σήμερα και τα Έλαντριν, και τα έταξαν αμέσως εναντίων των Duaral. Η Ελόνα και ο Έανδρος, αποσύρθηκαν και έγιναν οι γνωστοί θεοί της φύσης . Η Sune και η Sehanine έγιναν κατώτερες θεότητες του έρωτα και του φεγγαριού αντίστοιχα, η Μελόρα σκοτώθηκε σε μάχη, αφήνοντας τα Έλαντριν χωρίς θεό και η Lolth εκδιώχθηκε στην κόλαση. Τα duaral ηττήθηκαν και οδηγήθηκαν στα έγκατα της γής από τα οποία, αιώνες αργότερα, θα αναδύονταν τα drow.


Μετά την ιστορία, καλό είναι να μιλήσουμε και για την κοινωνία των σύγχρονων drow.

Κοινωνία


Η κοινωνία τους είναι πολύ απλή και μπερδεμένη συγχρόνως. Για αρχή, ας ξεκινήσω από τον κρατικό μηχανισμό. Δεν υπάρχει. Ούτε πολίτευμα υπάρχει. Τα drow διοικούνται από το ιερατείο. Θα μπορούσαμε να κάνουμε λόγο για κάποιο είδος μητριαρχικής θεοκρατίας, με τις αρχιιέρειες την απόλυτη εξουσία. Τα αρσενικά γενικά θεωρούνται υποδεέστερα, και δεν αναλαμβάνουν θρησκευτικά καθήκοντα. Μέγάλη επιρροή ασκούν επιπλέον κάποιοι οίκοι και φατρίες στο εσωτερικό της κοινωνίας που δομούνται γύρω απο οικογένειες ατόμων με εξουσία: στρατιωτικών, ιέρειων, εμπόρων κλπ. Πέραν των οίκων και του ιερατείου, αυστηρή κοινωνική δομή δεν υπάρχει. Και εδώ υπερισχύει το χάος, ένα χάος όμως που διέπεται από έναν απλό κανόνα: Εξουσία= δύναμη. Κάθε Drow προσπαθεί με κάθε τρόπο να αποκτήσει μεγαλύτερη επιρροή πάνω στους άλλους, να ανελιχθεί κοινωνικά και να αποκτήσει δύναμη. Η έννοια του κατορθωματος για το ίδιο το κατόρθωμα είναι ξένη για τα σκοτεινά ξωτικά. ότι κάνουν το κάνουν για να αποκτήσουν εξουσία. Ένα νέο ξόρκι, μια νέα εφέυρεση υπάρχουν μόνο ως εργαλεία για απόκτηση δύναμης. Αυτή η υπέρμετρη φιλοδοξία του κάθε Drow φαινομενικά δημιουργεί μια αυτοκαταστροφική κοινωνία, όπου οι δολοφονίες κάθε είδους, οι ίντριγκες και οι πλεγκτάνες δίνουν και πέρνουν. Η μόνη αιτία ύπαρξης της είναι ο δεύτερος κανόνας των drow: στην τελική, η κοινωνία υπερισχύει του ατόμου. Π.χ. ο φόνος κατώτερου δε θεωρείται έγκλημα (αν και πάντα είναι πιθανό να εξοργίσσεις καποιον ισχυρό που έχασε έναν σκλάβο του, μέλος του οίκου του κ.λ.π.) Ο φόνος ανώτερου θεωρείται ωστόσο έγκλημα προς την κοινωνία που στερείται ένα αξιόλογο μέλος της και τιμωρείται τουλάχιστον με θάνατο. Αυτό δε σημαίνει ότι όλοι δε δολοφονούνται- σχεδόν κανένα drow δεν πεθαίνει από γεράματα. Όλα γίνονται προσεκτικά και κρυφά. Αν πχ μια κατώτερη ιέρεια δολοφονήσει την αμέσως ανώτερη της για να της πάρει τη θέση, πολύ πιθανόν οι υπόλοιπες να μην αντιδράσουν, μιας και η καινούρια ιέρεια δε θα είναι τόσο μεγάλη απειλή όσο η παλιά, ως πιο άπειρη. Αντίθετα, ο οίκος του οποίου ήταν αρχηγός η νεκρή ιέρεια, προφανώς θα αντιδράσει. Έτσι έχουμε μια φανερή κόντρα του ιερατείου και του οίκου. Καμία μάχη δε θα γίνει. Ο πιο αδύναμος απλά θα σωπάσει. Αυτή είναι η κοινωνία των drow.





Θρησκεία

Μία θεότητα υπάρχει για τα drow: η Lolth. Τέρμα!

(Έχει ωστόσο ενδιαφέρον να παρατηρήσει κανείς μια ιδιαιτερότητα της θρησκείας των drow. Τα περισσότερα ανθρωποειδή όντα πιστεύουν σε ανθρωποειδείς θεούς, η θεούς με ανθρωποειδή μορφή, στόχους η ακολούθους. Έτσι, όταν προσπαθούν να μιμηθούν τους θεόυς τους ή να συμπεριφερθούν ανάλογα με τισ διδαχές τους δεν πηγαίνουν ενάντια στη βιολοία τους ή την ίδια τους τη φύση.Δε συμβαίνει το ίδιο και με τα σκοτεινά ξωτικά που υπηρετούν τη θεά αράχνη: πλάσματα θηλαστικά, με όλες τις ανάλογες ανάγκες, ένστικτα και αισθήματα, έχουν ως πρότυπο ένα άννοο και χωρίς αισθήματα κυνηγο. Αυτή η φυσική ανικανότητα των drow να αγγίξουν το τέλειο όπως η θρησκεία τους το επιβάλλει, ίσως ευθύνεται για την ατέλειωτη φιλοδοξία τους, τη θέληση τους να γίνουν ανώτεροι όλων. Από αυτή την αποψη, καθε drow είναι λίγο τρελό).



Διαφυλετικές σχέσεις

Τα αρσενικά θεωρούνται συνηθως κατώτερα, ακόλουθοι των θηλυκών. Η αγάπη δε σχετίζεται με την αναπαραγωγή- δε σχετίζεται με τίποτα. Και όταν εμφανίζεται, καταπνίγεται με θάνατο. Ο έρωτας θεωρείται, στην καλύτερη περίπτωση αδυναμία.


Αυτά προς το παρόν. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία πείτε μου να συμπληρώσω κι άλλα. Και να ελέγχετε κάθε τόσο για νέες προσθήκες σε παρόμοιες αναρτήσεις.

Ακολουθούν τα στατιστικά των drow, και πως μπορεί κάποιος να γίνει drow.


DROW RACIAL TRAITS
• +2 Dexterity, +2 Intelligence, +2 Charisma, -2
Constitution.
• Medium size.
• A drow's base land speed is 30 feet.
• Darkvision out to 120 feet.
• Immunity to sleep spells, +2 racial bonus on Will saves
against spells, spell-like abilities, and enchantment effects
of other sorts.
• Spell resistance equal to 11 + class level.
• Spell-Like Abilities: Drow can use the following spelllike
abilities once per day: dancing lights, darkness,
faerie fire. Caster level equals the drow's class level.
• Weapon Proficiency: A drow is automatically proficient
with the hand crossbow, the rapier, and the short sword.
• +2 racial bonus on Listen, Search, and Spot checks. A
drow who merely passes within 5 feet of a secret or
concealed door is entitled to a Search check to notice it as
if she were actively looking for it.
• Automatic Languages: Common, Elven, Undercommon.
Bonus Languages: Abyssal, Aquan, Draconic, Drow Sign
Language, Gnome, Goblin.
• Light Blindness: Abrupt exposure to bright light (such as
sunlight or a daylight spell) blinds drow for 1 round. In
addition, they take a -1 circumstance penalty on attack
rolls, saves, and checks when in bright light.
• Favored Class: Wizard (male) or cleric (female).
• Level adjustment +2.
• Challenge Rating: Drow with levels in NPC classes have
a CR equal to their character level. Drow with levels in
PC classes have a CR equal to their character level +1.


Μεταφυλή: Drow
Προαπαιτούμενα: Elf ή Half-elf
Ελάχιστο επίπεδο: 2
Περιγραφή: Η μεταμόρφωση σε drow περιλαμβάνει 4 επίπεδα. Σε δύο ανεβαίνετε lvl σε μια κλάσση και παίρνετε και κάποια χαρακτηρηστικά φυλής ενώ στα άλλα δύο παίρνετε μόνο χαρακτηρηστικά φυλής. Πρέπει να είστε lvl 2 και πάνω για να αρχίσετε τη μεταμόρφωση. Απο τη στιγμή που αρχίζετε, πρέπει να πάρετε διαδοχικά και τα 4 επίπεδα, δεν μπορείτε να μείνετε lvl 3 drow πχ.
lvl 1: +1 στο επίπεδο όποιας κλάσης θέλετε + 2 intelligence racial bonus
lvl 2: spell resistance 11+ class lvl, faerie fire 1/day, weapon proficiency- drow, dancing lights 1/day
lvl 3: +1 στο επίπεδο όποιας κλάσσης θέλετε +2 charisma racial bonus
lvl4: Darkvision 120 feet, darkness1/day, light blindness

Feats
VERSATILE COMBATANT
You have learned to combine attacks with the favored
weapons of the drow.
Prerequisite: Dex 15, proficiency with rapier and hand
crossbow.
Benefit: Whenever you are armed with a rapier in your
primary hand and a hand crossbow in your off hand, you are
treated as having the Two-Weapon Fighting feat for the
purpose of calculating attack penalties.
In addition, you do not provoke attacks of opportunity
from adjacent opponents when you make ranged attacks
with a hand crossbow.
Special: A fighter can select Versatile Combat as a
fighter bonus feat.


MASTER OF SHADOW

You gain extra uses of your drow powers of light and darkness.
Prerequisite: Drow.
Benefit: You gain one extra daily use of each of your drow
spell-like abilities (dancing lights, darkness, and faerie fire).In addition, you gain a +2 bonus to your caster level with
these spell-like abilities.

SADISTIC REWARD
Your mind and body are fortified by harming others.
Prerequisite: Evil.
Benefit: If you deal damage to a living creature, you
gain a +1 morale bonus on saves for 1 round.


SHADOW BORN WARRIOR
You are adept at fighting in darkness.
Prerequisite: Blind-Fight, Dodge.

Benefit: Whenever you begin combat within an area of
darkness or shadowy illumination, you gain a +2 insight bonus
on initiative checks.
When in concealment granted by darkness or shadow, you
gain a +1 dodge bonus to AC.
Special: A fighter can select Shadowborn Warrior as a
fighter bonus feat.

SPIDER COMPANION
Instead of an animal, you bond with a monstrous spider.
Prerequisite: Vermin Trainer, animal companion.
Benefit: You can select a monstrous spider as your animal
companion. This spider gains all the benefits normally granted
to animal companions.
At 1st level, you can select a Tiny, Small, or Medium
monstrous spider as your spider companion. A druid of
sufficiently high level can select a more powerful creature as
her spider companion, applying the indicated adjustment to the
druid's level (in parentheses) for the purpose of determining the
spider companion's characteristics and special abilities.
Spider Minimum Level (Adjustment)
Large 4th (–3)
Huge 10th (—9)
Normal: Spiders are not available as animal companions.

Σύντομα θα ανεβάσω κι άλλα feats για dark elves.

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Χθεσινή Συνάντηση

ΑΝΕΤΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ!
Δοκιμάσαμε το spot του Αντώνη ενώ έψαχνε τα παγωτά, το intimidate του Χάρη στον Παπατζίμη που έτρωγε κρυφά τα γλυκά και φάγαμε cheese cake! (FUCK YEAH!)















Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Drow tribute

Δεν πρόλαβα κάτι καλύτερο, θα το βελτιώσω αργότερα. Και η ανάλυση μου βγήκε χάλια, άγνωστο γιατί.